Tuesday, December 14, 2010

Vinterfin


Nu är det kallt, och snön lär vi väl få dras med ett par månader till. Det är då man börjar längta efter varma fina kläder. Det känns tråkigt att gå runt halva året och känna att man har kläder på sig som man inte tycker om egentligen, som bara ska hålla en varm. Men det är förstås en kostnadsfråga också, hade jag råd skulle jag köpa allt från Annie Larson Och kunde jag sticka skulle jag låta mig inspireras, men det kan jag inte, inte tillräckligt bra. Jag får tänka vidare.

It is cold in Stockholm, and the snow will probably last for several months. I would love to be warm and look good at the same time.

2 comments:

Diana Mieczan said...

Those are such a cool and colourful pieces. The hat would be totally perfect for a cold day:)

spoonful said...

I could use that hat today, it's snowing again.